The Miracle


Merhaba sevgili KDS'ler (Kore dizisi severler). Sizi yeni izlediğim mini bir Kore dizisi ile tanıştırmak istiyorum. Adı The Miracle yani Mucize :) Mini dizi olduğu için şüpheyle yaklaşanlar olacaktır ancak ben bu dizinin çok şeker bir romantik gençlik dizisi olduğunu düşünüyorum. Queen of the ring ve The Miracle benim iki favori mini dizim.



Dizinin yukarıdaki posterinde de gördüğünüz iki kız kardeş hem de ikiz kardeşler. Kardeşlerden Kwon Si Ah Miracle Girls grubunun lideri aynı zamanda çok iyi bir dansçı. Kore'nin ulusal perisi olarak görüyorlar onu. Yediğine, içtiğine kiminle gezdiğine her şeye dikkat etmek zorunda. Aynı zamanda grubun çıkış yapmasını sağlayan kişi sanırım bu yüzden burnu oldukça havalarda. Sesi kötü olsa da dansı ve güzelliği sayesinde tüm reklam anlaşmaları ona geliyor ve tabi ki tüm özel ilgiler ona gösteriliyor. Grup arkadaşları ondan nefret ediyor. İkiz kardeşi olan Kwon Si Yeon'u herkesten saklıyor. Anlayacağınız burnu kaf dağlarında geziyor.
Diğer başrol kızımız Kwon Si Yeon ise kardeşinin aksine popüler olmayan hatta ezik diyebileceğimiz biri. Okulda onunla sürekli dalga geçiyorlar. Dizinin repliklerinden bazılarını buraya bırakıyorum.
Gördüğünüz gibi kız okulun ilk gününden okul bitsin diye gün sayıyor sanki. Gerçi dizinin sonlarına doğru ona eziyet edenlerde biraz yola geliyorlar da içim rahatlıyor. Bu ikizlerden biri güzelliği alırken diğeri de şarkı söyleme yeteneğini almış. Artık daha fazla sıkmadan asıl konuya geçiyorum. Bu iki kız kardeş başta hiç anlaşamıyorlar. Si Yeon bir gün köpeğini kaybediyor ardından köpeğini aramak için parka gidiyor. Yerde yatan yaşlı kadını görünce hemen ona yardım ediyor. Ancak kadın bir anda iyileşiyor ve dile benden ne dilersen diyor. Ertesi gün iki kız kardeş bedenleri değişmiş olarak uyanıyorlar.
Uzun bir süre birbirlerinin bedeninde yaşıyorlar. Kim Si Ah şişmanken bile egosundan ödün vermiyor. Ezik imajını yerle bir ediyor hatta okulun en yakışıklı çocuğunu bile tavlıyor.
Yani her şey özgüven meselesi:)
Bu bütün kadınların hayali zaten yesem de kilo almasam:) Kwan Si Yeon da kardeşinin bedenindeyken kendine güvenmeyi öğreniyor. Daha nazik davrandığı için gruptaki imajı düzeliyor.
Hatta dizinin başında  hayali evden çıkmamak iken dizinin sonunda müzikal oyuncusu olmak istiyor. Bu tatlı mini dizideki erkek karakterleri başta sığ bulsam da son bölümde ikisini de sevdim. Aferin be! dedim dizinin sonunda. Yani her şey tatlıya bağlandı gibi bitti dizi:) Diziyi izlemeniz tavsiyesiyle iyi geceler hepinize:)


Bu arada dizi müzikleri de ayrıydı benim için bir tanesi bu :)

4 yorum:

  1. Oha.Eee bende bayılıyorum Queen of the Ring'e!Diziyi duydum bir arkadaşımdan ama sonlara doğru baydığını söyledi :) Ama başroldeki çocuk (yani sanırım şu sarışın olan işte) fenaydı.Ne yapsam?İzlesem mi ki?

    YanıtlaSil
  2. Queen Of The Ring'i sevdiğini biliyordum:)(tabi ki bloğunu takip ediyorum çok tatlı yazıyorsun bu arada )Konuları aynı gibi ikisi de çirkin kız yakışıklı çocuk üzerine kurulmuş.Ama bunda özgüvenin önemini vurgulaması benim diziyi sevmemdeki en büyük etken sanırım tabi birde dizi müzikleri var. Dizi 15 dk'dan az sürüyor genelde ve 12 bölüm. Yani pek vaktini almaz hatta 3 saate bitiyor. Baydığını düşünmüyorum zaten en fazla 15 dk'sı bayabilir dizi çok kısa bayacak kadar vakti yok:) Ben izlemen taraftarıyım açıkçası :)

    YanıtlaSil
  3. Sirf su sisman kiz icin izlicem bakalim, cok hosbence 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kız çok şeker gerçekten :) İyi seyirler:)

      Sil