One Piece Film Gold

One Piece Film Gold; One Piece anime serisinin temmuz 2016'da yayınlanan son filmi. Fantastik/Aksiyon kategorisinde yer alan film Imdb'den de 10 üzerinden 7.5 puan almış. Film aldığı puanı hak ediyor  yine de animedeki başarının ancak yarısını yakaladıklarını düşünüyorum bu filmde.







 Bu film için baya hazırlık yapılmıştı hatta duvarlardan geçen bir karakter vardı. Silver arc'ında da gösterilmişti. Silver arc'ının bu film için özel olarak hazırlandığını okumuştum bir yerde. Yüksek fırın, lokomatif adam gibi karakterler için dört bölüm kullanılan bir arc'tı. Açıkçası film için hazırlanmış olmasa onun da gereksiz olduğunu düşünürdüm. Başından beri kötü yorum yapıyorum ama sanmayın ki filmi beğenmedim.
Filmde güldüğüm, endişelendiğim ve takdir ettiğim sahneler oldu. Öncelikle size konudan bahsedeyim. Las Vegas'a benzeyen ama çok daha ışıltılı ve zenginlik dolu bir yer düşünün. Her yer altın ile kaplı... Burası elbette ki her korsanın gitmek isteyeceği bir yer olurdu. Luffy'nin macera arayışı ve Nami'nin para sevdasını da hesaba katarsak bizimkilerin burayı es geçmesi çok ayıp olurdu öyle değil mi?
Ama bir One Piece repliğinde de söylendiği gibi Çöpleri gizlersen elbette dışarıdan her yer güzel görünür. Tam hatırlayamadım ama replik bu tarz bir replikti. Bu ışıl ışıl dünyanın ardında yine özgürlüklerine el konulmuş insanlar gördük. Luff boş durur mu artık bir amacı olduğuna göre artık savaşmalı! Harika bir plan, donanma ve kutsal ejderlerin olduğu bir filmle One Piece karşımıza çıktı.







Tayfası ve çevresindeki insanların Luffy'e olan güvenleri takdire şayandı.
Sabo'nun yardıma gelmesi güzel oldu ama pek de bir şey yapmadan gitti.Kötü adamın neden kötü adam olduğunu anlatan sahneler benim genelde favori sahnelerimdir ancak bu filmde bu sahnelerin çok kısa sürdüğünü düşünüyorum.


Bu sahneyi atlayamazdım Zoro'nun coolluğu  harikaydı ama filmde çok pasif kaldı keşke onun yerine başka biri yakalansaydı. Yine de altınlar içindeki karizmasını filmdeki hiçbir sahneye değişmem. :D







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder