Uncontrollably Fond

Dizinin adı Uncontrollably Fond sanırım anlamı kontrol edilemez şekilde beğenmek demek. Adı diziye inanılmaz derecede yakışıyor çünkü o kadar olaydan sonra hala birbirlerini sevmeleri başka türlü olamaz bence:) Dizinin türü romantik dram. Dizinin baş rollerini ise Kim Won Bin ve Suzy paylaşıyor. İnstangramda gezinirken keşfetime düşen videolar nedeniyle merak edip izlediğim bir dizi. Normalde dram dizilerinde pek ağlamam ama bu dizi beni normalin dışına çıkardı resmen. Dizinin Ostları ayrı oyuncuları ayrı konusu ve finali ayrı bir şekilde büyüledi beni. Nasıl böyle biter diye kendi kendimi yedim. Bu yazıda bol bol spoiler olabilir ona göre okuyun derim:D

Dizinin ilk bölümünü açtığımda Won Bin'in shem evlenme hemde ölüm sahnesi ile karşılaşınca dizinin finalini açtığımı düşünüp tekrar kontrol ettiğimde gördüm ki ilk bölümmüş. Sahnenin aslında Kim Won Bin'in dizideki adıyla Shin Jun'un bir dizi sahnesi çektiğini öğrenince bir rahatladım. Ancak rahatlamam yaklaşık 5 dk falan sürdü. Neden mi? O zaman size dizinin konusunu anlatıyorum hazır olun.
Shin Jun babasız büyüyen bir çocuktur ve bu yüzden annesine çok düşkündür. Bir gün babasının bir savcı olduğunu annesini fakir olduğu için terk ettiğini bu yüzden onunla evlenmediğini öğrenir. Annesi Shin Jun'un savcı olmasını istemektedir tıpkı babası gibi. Çünkü o zaman babasına gidip bu çocuğu sensizde iyi yetiştirdim diyebilecektir. Shin bunu öğrenene kadar dersleri pek takmayan serseri bir tiptir. Ancak annesini mutlu edebilmek için çok çalışmaya başlar ve sınavları kazanarak hukuk okumaya başlar. Kimliğini gizleyerek babasıyla tanışır. Gelin görün ki babası annesinin sandığı kadar iyi kalpli bir savcı değildir. Suzy'nin dizideki adıyla No Eul'un babasına arabayla çarpıp kaçan kadının suçunu örtbas ederek görevini kötüye kullanır. Babasının hakkını aramaya çalışan No Eul'ün başınada başka bir sürü bela vardır ve o sıradan bir lise öğrencisidir. Babasının borçlandığı tefeciler peşine düşünce kardeşi ile birlikte kaçmaya çalışır. Rüşvet alanlarla dolu bir iş yerinde o da rüşvet aldığı için kovulur (ne kadar da ironik ama) Yine de yılmaz ve savcının gizli görüntülerini bulur. Gerçeği açığa çıkarması karşılığında görüntüleri yayınlamayacağını söyler.
 Ancak Shin Jun babasını kurtarmak uğruna No Eul dan görüntüleri çalar. Bu sırada No Eul bir trafik kazası geçirir. Ne yaptığını o zaman  anlayan Shin Jun hukuk fakültesini terk eder. Ünlü bir star olur çünkü o ve babası gibi insanlar savcı olursa annesi ve No Eul gibi insanlar kaybetmeye mahkum olacaktır. Ama ünü inanılmaz bir şekilde büyür ve zengin bir star olur. Annesi okulu bıraktığı için yıllardır onunla konuşmamaktadır.









 No Euldan da bir daha haber alamaz. Baş ağrısı sebebi ile gittiği doktorda ölümcül bir hastalığı olduğunu öğrenir. Yukarıdaki sahnede hastalığı inkar etmeye çalışırken çok üzülmüştüm daha 30 yaşında bile değilim diyordu, Bu yüzden No Eul'ü bulmaya ve hayatındaki sorunları çözmeye karar verir. O No Eul'ü ararken Eul onu bulmuştur ve ona iş teklif eder. Eul'ün çektiği belgeselde oynamasını ister. Tüm sırların tek tek ortaya çıktığı dizide sürekli sizi meraka düşürecek bir şey oluyor. Bir kadın ve adam hırsları için ne kadar ileri gidebilir? Kendi çocuklarını öldürmeye çalışacak kadar? öz oğluna iftira atıp hapse attıracak kadar? Peki pişmanlıkları da suçları kadar büyük olur mu?
Asıl nokta şu ki dizinin son anına kadar Won Bin'in kurtulacağını düşündüm. Ama ne oldu her şeyi herkesi yavaş yavaş unutarak öldü. Neden bu çocuk izlediğim hiçbir dizide mutlu olamıyor? Ne The heirs da ne de diğer dizilerinde ben bu çocuğun tam anlamıyla mutlu olduğunu hatırlamıyorum.
 Yav kardeş bu çocuk size ne etti! Lütfen Kore'deki senaristler şu çocuğa sonu mutlu biten bir son yazsınlar. Bu arada dizi Ostları;
Diğer Ostlarda New Empire'ın şarkıları şu aralar benim en çok dinlediğim şarkılar arasında:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder