2016 en iyi 5 Kore dizisi

5. DESCENDANTS OF THE SUN 

Bu dizide hem güldüm hem ağladım. Gerçek fedakârlıklar ve dostluklar sizi diziye bağlayan nokta olmakla beraber dizi gerçekten çok eğlenceli.
 Çiftlerimiz sürekli birbirine ve kendilerine iltifat ediyorlar. Ama bunu bile vıcık vıcık aşk şeklinde değil gerçekten eğlenceli bir şekilde yapıyorlar.
Bu iki dosta bayıldım. Dizi boyunca rapor yazmak zorunda kaldılar. Kız arkadaşlarından ayrı babadan ayrı çektiler. Ama her şeyi beraber çektiler.  Dizide herkes birbirinin hayatını kurtardı. Kızlarımız doktor oğlanlar da asker olunca bu kaçınılmazdı zaten.
 Ya bunlar ne kadar tatlı bir ikiliydi ya. Hep ağladılar gerçi ama olsun ben bu çifti çok seviyordum. Dizide tabi ki kötüler de vardı. Gerçek kötüler elmas tacirleri, kadın pazarlayanlar vb. Bu karakterlerden gerçekten tiksiniyorsunuz. Üstüne ölmüyorlar. Bizim ana karakterlerimiz sürekli kurtarıyorlar bunları. Her neyse Descendants Of The Sun listemize 5. sıradan girişi yapıyor.


4. MADAM ANTOİNE
Bu dizimiz de psikiyatra gerçekten gıcık oldum. Falcımızı da çok sevdim. Dizi de bir kadına üç adam yolluyorlar deney icabı. Gerçekten aşkın var olup olmadığını anlayacaklar. Neymiş kadınlar gerçekten aşık olamazlarmış. Bir insan bunu neden kanıtlamak ister ki ! Hadi diyelim doğru çıktı. ne yapacaklar kadınsız mı yaşayacaklar . Sadece kendilerini üzülecekler. Neyse ki falcı kızımız hepsinin burnundan getirdi ki içim soğudu. Dizide resmen zekalarını yarıştırdılar ve bu kısımlar çok eğlenceliydi.
Ah choi soo hyun yapmam dediği her  şeyi yaptı dizide. Demek ki neymiş büyük konuşmamak lazımmış. Her adımı taktikti adamın ya. Ama aşka inanmamasının da nedeni neredeyse her Kore dizimizde olduğu gibi bir çocukluk travması. 

Kızımıza talip olan diğer adaylarımızda bunlar. Seung Chun çok şekerdi ve ben kızı onun hak ettiğini düşünüyordum. Ama dizide birini bulamayan tek kişi o. Gerçekten içim yandı. 
Oooy ji ho'cuğum ve hye ri'imin kız kardeşi. Bu kız  bu çocuktan neler çekti. Bu zeki ve genç olan adayımızdı. Ama hiçbir şeyden haberi yoktu. Yoo rim sonunda yola getirdi onu ve dizinin yan çifti oldular. 
3. OH MY GHOST 
Bu dizi çok şekerdi ya. Bu diziden 2 dizi daha çıkardı. Şeb şeb diye dolandı  kızcağız dizi boyunca.  Dizide ruhları görebilen bir kızımız ve onun bedenini kullanan bir hayaletimiz var ve tabi ki ikisinin de ortak bir amacı var. Burada esas kızın pısırıklığın gerçekten sinir olmuştum. Hep hayalet kalsın istemiştim. Onun enerjisi diziyi koşturuyordu çünkü. Ama bir sahne vardı ki benim gönlümü orada kazandı. Çünkü gerçekten dürüst bir kız.
Çok şeker görünmüyorlar mı sizce de. Tam atıştırmalık dizi ama küçük bir uyarı dizide sürekli yemek yaptıkları için gerçekten sizde de sürekli yeme isteği uyanabilir benden söylemesi.
Yavaş yavaş finale yaklaştık 

2. HEART TO HEART

 Bence bu diziyi beşe alalım descantes of sun'ı ikiye alalım.  Hong do sosyal fobisi olan esas kızımız yi seok psikologumuz. Yi seok'u gerçekten çok takdir edilesi biri bence. Sürekli arada kaldı bu çocuk. Neler çekti annesinden ayrı babasından ayrı çekti. Yine de çok olgun davrandı hatta kız ondan ayrılmak için çabaladığında bile bırakmadı. Hong do da çok ağladı. Ne iftiralara maruz kaldı bu kızcağız ama ikisi de birbirinden vazgeçmedi. Öyle saçma sapan ayrılıklar yaşanmadı dizide. Kendi içinde komik sayılabilecek bir diziydi o kadar drama rağmen. Ben baya kahkaha ile izledim.Yine de biz bu diziyi beşinci sıraya alalım.


 OH MY VENÜS
Ya bu dizi çok tatlıydı.  Karakterleri zaten normalde de seviyorum ama bu dizi de ayrı bir sevdim. Dizi insanda bir zayıflama isteği uyandırıyor.
Bu çocuk kızın her yardıma ihtiyacı olduğunda oradaydı. Başta kızdan kurtulmaya çalışsa da sonrasında samimiyetle ona yardım etti. Gerçekten ilişkilerinin hiç söneceğini sanmıyorum.
Bu dizimizin güya kötü kızıydı ama ben bu kızı çok sevdim. Sevdiceğiyle de çok şekerlerdi. Eskiden kalma öz güven problemi olsa da genel olarak güçlü bir karakterdi. Kısacası bu yılın izlenmesi gereken dizilerinin başında geliyor. Çünkü insana başarma isteği aşılıyor. Hatta asıl kızımızın kendi sloganı bile var. "BEN AKLINA KOYDU MU HER ŞEYİ YAPABİLEN KANG JOO EUN'UM". Bu bölümden bu kadar okuyan gözlerinize sağlık.
Fotoğraflarını kullandığım bütün bloglara teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder